• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63747
+
-

نمایشگاه صنعت ساختمان مهر امسال برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: نمایشگاه بزرگ صنعت ساختمان مهر امسال با حضور شرکت‌های تولیدکننده، انبوه‌سازان و فعالان این صنعت برگزار می‌شود.به گزارش مهر، نشست شورای هماهنگی برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار شد. 

کاظم مجابی در این نشست بیان کرد: در استان بیش از ۶۱ شرکت ساختمانی داریم که ظرفیت‌های زیادی برای معرفی خود دارند که بهترین فرصت برای آنان در نمایشگاه فراهم می‌شود. وی توضیح داد: می‌توانیم نمایشگاه‌های فصلی ساختمان را با رویکردهای مختلفی برگزار کنیم و باید از همه کسانی که در عرصه صنعت ساختمان از تولید مصالح گرفته تا وسایل مختلف فعالند برای مشارکت استفاده کنیم. 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین یادآور شد: همچنین ۲۵۰ واحد در استان در حوزه ساختمان فعالند که اگر بتوانیم نوع همکاری را در این نمایشگاه مشخص کنیم به نتایج خوبی می‌رسیم. مجابی افزود: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی داریم و اگر برنامه‌‌ریزی درستی داشته باشیم، قادر خواهیم بود این توانمندی‌ها را معرفی کنیم و بازاریابی محصول هم داشته باشیم. وی گفت: استان قزوین توان برگزاری نمایشگاه بزرگ و متنوع را دارد و اگر در برگزاری نمایشگاه به طور شایسته اقدام کنیم در واقع سرمایه‌گذاری مناسبی برای معرفی توان تولیدی خود انجام داده‌ایم. 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین خاطرنشان کرد: در برگزاری نمایشگاه توجه به نیاز مخاطب، مصرف‌کننده و مشتری مهم است. سازمان نظام مهندسی ساختمان هم به عنوان یک مصرف‌کننده باید شرایط را برای حضور موفق همه شرکت‌ها و واحدهای مرتبط در این نمایشگاه فراهم کند. مجابی ادامه داد: خوشبختانه بازار مصرف و تقاضا در استان مهیاست و ایجاب می‌کند چنین نمایشگاه‌هایی برگزار شود. 

وی افزود: اگر درست برنامه‌‌ریزی کنیم، این نمایشگاه می‌تواند یک برند و الگو برای سایر بخش‌ها و استان‌ها شود به همین دلیل با فراخوان گسترده و توجه به محتوا و کیفیت کار باید زمینه حضور شرکت‌های متعدد در نمایشگاه صنعت ساختمان مهیا شود. 

این مقام مسئول در خصوص اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این نمایشگاه ارائه خدمت به فعالان صنایع ساختمان، بالا بردن دانش فنی و ترویج فرهنگ رعایت مقررات ملی ساختمان است. مجابی تصریح کرد: در برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان به دنبال درآمدزایی نیستیم، بلکه معرفی صنایع فعال، ترغیب مردم در استفاده از مصالح مرغوب و استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان در دستور کار است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید